
We ontdekte in 2007 dat we onze positionering en naam ruim voorbij zijn gegroeid. Vijf jaar geleden vonden we het allemaal helemaal hilarisch, de Garage met z'n DenkTank, WerkPlaats, ShowRoom en Occasions, waar men onder andere terecht kon voor respectievelijk strategie, project management, ontwerp, uitvoering, promotionele artikelen en textiel en evenementen. Niet alleen zijn we inmiddels te professioneel voor zo'n speelse benadering, we ontdekken dat we steeds vaker innovatief los gaan met juist fijne combinaties van al onze verschillende vaardigheden. De scheiding tussen de business units werd steeds kunstmatiger én dat Garage-verhaal doet toch iets te reactief aan. Je gaat pas naar een garage als er iets stuk is, denken mensen onwillekeurig, en dan maken ze het weer in orde.
Enkele strategische sessies leverde ons nog maar eens het inzicht op dat we een goed en innovatief bedrijf zijn met een hoog kwaliteitsniveau, talentvolle vakmensen, mooie klanten en grote ambities. We zijn van binnen veranderd, dus we veranderen nu ook de buitenkant.
Het uiterlijk van dit blog (en onze andere kanalen) zal dus sowieso nog veranderen, we zitten op dit moment middenin de ontwikkeling van onze huis- en communicatiestijl.
Het kan geen kwaad om je vast op de RSS feed te abonneren. Blijf je in ieder geval bij.
Het kan geen kwaad om je vast op de RSS feed te abonneren. Blijf je in ieder geval bij.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten